روايات

رواية عشق الندى الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الجزء الثاني والثلاثون

رواية عشق الندى البارت الثاني والثلاثون

رواية عشق الندى
رواية عشق الندى

رواية عشق الندى الحلقة الثانية والثلاثون

سيف :متاكده

ناديه بخوف:سيف ممكن تبعد

نظر سيف الي وجهه الحزين

سيف وهو يحاوط وسطه

سيف :وانا مش هسيبك غير لما افهم الخرف ده سببو اي

 

 

ناديه بصوت باكي :سيف ابعد عني لو سمحت

ضغط سيف علي وسطه اكتر

سيف :مالك قولي

ناديه بعياط:سيف انا خايفه منك

سيف بحنان:خايفه مني لي

ناديه بعياط مع شقهات:انت المره اللي فاتت سبتني واختصب

قطعه سيف وهو ياخده في حضنه:هشششس اهدي

ناديه وهي تلف ابده حولين رقبت سيف:سيف انا بحبك لي بتعملي كده انا اسفه بس بس انا بخاف تقربلي تعمل زي المره اللي فاتت وعيط

 

 

 

 

سيف وهي يلمس علي ظهره:هشششش عمري ماهعمل حاجه تاذيكي تاني اهدييي

ناديه وهي تحاول ان تقوم

:طب طب اوعي عايره انام

ناديه :سيف مالك في اي يااااسييف في اي نظرت علي ماذا ينظر اليه سيف

ناديه :اعاااا انت قليل الادب

سيف بضحك وهو يجذبه الليه:والله علي اساس انك مش لابسه ليا يعني وغمز له

 

 

 

ناديه بتوتر:لا وانا هلبسو ليك لي وبعدين مش انت مخاصمني

سيف وهي يمشي يده علي جسمه

سيف :انا عمري مخصمتك ولا اقدر اعمل كده

ناديه وهي تشيل ايد سيف:لا عملت كده ممكن بفا تنام

سيف : تؤتؤ وبحركه ذكيه كانت ناديه تحته

ناديه وهي تغمض عينه :سيف

 

 

 

سيف:قلب سيف

ناديه:ابعد ياسيف انت رخم كده لي

سيف :انا رخم طب هوريكي بقا واخذه شف*يفه في قب*له وهي تزقو مش عرفه

بعد عنها سيف وهي تاخد نفسه

ناديه:انت انت

سيف :انت انت اي

ناديه بثبات:سيف ابعد عني انا عايزه انام.

سيف بهدوء:ونا مش هنام غير لما اعرف سبب الخوف اللي شوفتو في عيونك ده اي

 

 

 

ناديه بعياط وشقهات:عايز تعرف لي بسبب اني غلط غلطه بسيطه بسس سبتني ومشيت عادي جدا ولا وكمان ده اختصبتني بس بسس لا كمان من ساعات ماجيت وانت بتحاول تزلني قدام عمتك وبنته انت عارف كويس اني بعد جمبك مكنش منك اي رد فعل ليييي لبييييي مقولتش مراتي هتعد جمبي وجييت سلمت علي الكل وانا وقفه زي الكلبه خد منييي اياد وطلعت لييي بتعمل فيا كده حرررام عليك كل ده عشان خرجت من غير اذن انا عرفه اني غلطانه بس لي عملت فيا كده

وكملت عياط مش قادره تتكلم

نظر له سيف :طب هشش خودي نفس

ناديه بعياط:ملكش دعوه بياااا روح يلا صالح رودي اولع انا عاديي قوم من عليااا قوم

سيف وهو يقبل خده:انا اسف عمري مكنت اتخيل نظرت الخوف دي منك انتي

Nadia Nashaat

ناديه بشقهات:سيف انت اختص**بتني

 

 

 

 

سيف:اسف انتي اللي استفزتيني ب الكلام يوميه

ناديه:طب ابعد بعد اذنك عايزه انام انا تعبانه

سيف :انتي بتتهربي مني بس يلا عشان تنامي في حضني

ناديه بغضب طفولي:لا انا مش هنام ف حضنك هنام كده لوحدي انا خلاص اتعود

ابتعد سيف هنا وتسطه بجانبه

سيف جذب ناديه

ناديه:سيف ابعد انا عايزه انام لوحدي

لم يتكلم سيف وهي تتحدث حتي قطعه كلامه بقبله

سيف:لو منمتيش وسكتي صدقيني هتندمي تمام

هزت ناديه راسه بيجاب

نامت ناديه بسرعه واكنه كانت تريد هذا الحضن ولكنه تكابر

اما سيف فكان يلعب في شعره حتي غفل هو الاخر

في الصبااح

 

 

 

 

 

كان هدي ورودي يجلسون مع بعض (اجتماع 🦎🦎)

رودي :زي مبقولك كده يماما

هدي:طب احنا كده لازم نتصرف كده هيقربو من بعض تاني.

رودي بخبث:اصبري بس علياا

وطلعت الفون.

الو

سامح:اي ده رودي ازيك.

رودي:انا كويسه بس كنت عايزك في خدمه كده.

سامح: عيووني بيبي

بعد ما خلصت رودي المكالمه

هدي :يخرب عقلك ده سيف كده ممكن يموته فيه

ضحكت رودي بخبث

 

 

 

 

عند سيف وناديه

فاق سيف لقه ناديه لسه نايمه في حضنو بس بدات تصحي

ناديه:اووووف انا نمت كل ده ازاي

سيف:مش يمكن مكنتيش بتنامي

نظرت ناديه له بغيظ وجاءت لتقوم جذبه سيف تحته

سيف بخبث:علي فين كده

ناديه بتوتر:سيف انت بتعمل اي ابعد

سيف:سئلتك سؤال

ناديه :هغير هدومي وهروح انا واياد نجيب هدوم ارتحت كده وسع بقا

 

 

 

سيف بخبث:لا سيبك من اياد لسه نايم

ناديه بخوف:يعني

سيف:هقولك ومال عليه وقب*له قب*له طويله

ناديه وهي تزق سيف حتي ان امسكه سيف من ايده بي ايد واحده منو

ابتعد سيف عنه لتاخد نفسه

ناديه: سيف انت انت..

همس سيف له:انا فعلا كنت غلطان معاكي اتمني تقبلي اسفي وحتي لو مش متقبله هخليكي تقبليه

ناديه:ونا مش هسمحك ياسف ااوووعي سيف ايدي

 

 

 

 

سيف بخبث:يبقا نتي حكمتي علي نفسك ومال وقبله مره اخره وهي ترفض حتي تجاوبت معاه ووووووووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الندى

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى